Παρασκευή 23 Αυγούστου 2013

3 Τρόποι για να μιλάτε στη γυναίκα σας...

Γιατί θέλει τρόπο όχι κόπο...

1. ΜΑΓΕΙΡΕΜΑ
ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ : Τι μαγείρεψες;
ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΟΣ : Να σε βοηθήσω στο μαγείρεμα;
ΑΣΦΑΛΕΣΤΑΤΟΣ : Μωρό μου, που θες να σε πάω απόψε για φαγητό;

2. ΝΤΥΣΙΜΟ
ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ : Τι; Θα φορέσεις αυτό το πράγμα και θα βγεις έξω μαζί μου; Ξέχασέ το!
ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΟΣ : Tο αποφάσισες; Aυτό θα βάλεις;
ΑΣΦΑΛΕΣΤΑΤΟΣ : Είσαι πανέμορφη..

3. ΝΕΥΡΑ
ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ : Πάλι σ' έπιασαν οι υστερίες σου;
ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΟΣ : Μήπως παραφέρεσαι λίγο;
ΑΣΦΑΛΕΣΤΑΤΟΣ : Αγάπη μου,πάρε την πιστωτική μου κάρτα και πήγαινε μιά βόλτα να ηρεμήσεις..

4. ΦΑΓΗΤΟ
ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ : Μόνη σου θα τα φας όλα αυτά;
ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΟΣ : Να σου φέρω κανένα φρουτάκι να στουμπώσεις;
ΑΣΦΑΛΕΣΤΑΤΟΣ : Τι θα 'λεγες να σου φέρω και μία τούρτα από πάνω;

5. ΝΟΙΚΟΚΥΡΑ
ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ : Τι στο διάολο έκανες όλη μέρα μου λες;
ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΟΣ : Ξεκουράστηκες σήμερα ε;
ΑΣΦΑΛΕΣΤΑΤΟΣ : Όταν φοράς τα ρόλεϊ και τις πιτζάμες και τις παντόφλες-αρκουδάκια, είσαι πολύ sexy..
http://tsekouratoi20133.blogspot.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...