Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2013

Σοφά Λόγια.

  • Οι γυναίκες είναι θησαυρός......Γι'αυτό πρέπει να τις θάψουμε!!!
  • Δεν μπορεί να υπάρξει αλλαγή με την υπερβολή αλλά ούτε και με την συντηρητικότητα.
  • Όταν βολεύεται το σώμα ταλαιπωρείται το μυαλό.
  • Η Ιστορία θα είναι ο μάρτυράς μου αν και δεν μου αρέσει να τρέχω σε δικαστήρια.
  • Οι αξίες έγιναν λεφτά και τα λεφτά αξίες...
  • Για να υπάρξει δημοκρατία πρέπει να υπακούει ο νόμος στο λαό και όχι ο λαός στο νόμο.
  • Οι απόψεις στην εποχή μας δεν σχηματίζονται αλλά λαμβάνονται delivery.
  • Όσο υπάρχουν διαγωνίσματα θα υπάρχει και προσευχή στο σχολείο.
  • Επίθετο που προσδιορίζει τη λέξη φίλος υπάρχει μόνο για να μειώνει την αξία της.
  • Τα υλικά όνειρα χρειάζονται ανακύκλωση.
  • Οι προσδοκίες των ανθρώπων μπορούν να γιατρέψουν το κόσμο ή να τον καταστρέψουν.
  • Όλοι ζητάνε τη δημοκρατία αλλά κανείς δεν τη θέλει.
  • Κανείς δεν είναι τόσο πλούσιος, που να μην έχει ανάγκη ένα χαμόγελο. Και κανείς δεν είναι τόσο φτωχός, που να μην μπορεί να το δώσει.
  • Δεν μοιάζω με τους περισσότερους από εσάς, δεν κάνω ότι κάνετε οι περισσότεροι από εσάς, δεν είμαι σαν τους περισσότερους από εσάς ΑΛΛΑ νοιάζομαι για όλους εσάς...
  • Γελάτε με εμένα γιατι ειμαι διαφορετικός, γελάω με εσας γιατι ειστε όλοι ιδιοι!
  • Μη νομίζεις πως οι άνθρωποι είναι εναντίον σου, απλά είναι υπέρ του εαυτού τους.
  • Οι άνθρωποι μπορεί να ξεχάσουν τι ακριβώς έκανες και είπες, αλλά πάντα θα θυμούνται πώς τους έκανες να αισθάνονται.
  • Ζήσε σαν να ήταν να πεθάνεις αύριο και μάθαινε σαν να είσαι αθάνατος.
  • Ο χαρακτήρας του κάθε ανθρώπου αποκαλύπτεται όταν κατέχει δύναμη και εξουσία. Αυτές φουντώνουν κάθε πάθος και φανερώνουν κάθε κρυμμένο ελλάτωμα.
  • Η ζωή μας μοιάζει σαν μια μικρή πάνινη κούκλα , που εμείς σαν (μωρά) την κουρελιάζουμε.
  • Η ζωή είναι το σχολείο μου. Προσπαθώ να αριστεύσω, ακολουθώντας το δρόμο της τιμής.
  • Αγάπα τον εχθρό σου (Κλήβερ)
  • Αν δε κάνεις πολλά λάθη κάθε μέρα σημαίνει πως δε προσπαθείς αρκετά.
  • Το μεγάλο πρόβλημα του κόσμου είναι ότι οι βλάκες είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση και οι έξυπνοι γεμάτοι αμφιβολίες.
  • Να συγχωρείς τους εχθρούς σου. Aυτό τους κάνει να σε μισούν περισσότερο.
  • Θεέ μου, φύλαξέ με από τους φίλους μου, γιατί τους εχθρούς μου τους γνωρίζω!
  • Η δουλειά μοιάζει με μια μικρή πίτα, που όσο τη δαγκώνεις μεγαλώνει.
  • Αν μου πεις κάτι θα το ξεχάσω. Αν μου διδάξεις κάτι θα το θυμάμαι. Αν μου αναθέσεις κάποια ευθύνη θα μάθω.
  • Οι αρχαίοι έλεγαν λίγα και καταλάβαιναν πολλά. Εμείς λέμε πολλά και καταλαβαίνουμε λίγα.
  • Για να καταλάβεις τη σοφία του Θεού, πρέπει η σκέψη σου να τρέξει ταχύτερα απ το φως.
  • Φτιάχνεις όμορφο μέλλον, αν ζεις όμορφο σήμερα. Γιατί το σήμερα γίνεται δυνατό παρελθόν που επιστρέφει και επηρεάζει το αύριο.
  • Όσο λιγότερο έξυπνος, ή μορφωμένος είναι κανείς τόσο λιγότερο δεμένος είναι με το σύμπαν.
  • Το δέντρο παύει να είναι υπεύθυνο, όταν το φρούτο πέσει απ τα κλαδιά του.
  • Η λάσπη είναι η αρχή για να χτίσεις έναν πύργο.
  • Μπορείς να μιλάς δυνατά με τη σιωπή σου; πέτυχες!
  • Μη λυπάσαι που θα πεθάνεις, αφού όταν πεθάνεις δε θα λυπάσαι που πέθανες, γιατί δε θα το μάθεις ποτέ.
  • Όταν πιστέψεις στον άνθρωπο, είναι σαν να πιστεύεις στο Θεό.
  • Το δυσκολότερο πράγμα είναι να μπορείς να νικήσεις τον εαυτό σου, γιατί δεν είναι ένας, αλλά πολλοί.
  • Ζητώντας ελευθερία, ζητάμε να υποδουλωθούμε στη μοίρα μας, κι όχι στη μοίρα κάποιου άλλου.
  • Όποιος δεν ξέρει τι θα πει ζωή, καλά κάνει και πεθαίνει.
  • Η καλή πράξη πάντα ανταμείβεται, αλλά ανταμείβεται καλύτερα όταν δεν αποβλέπει στην ανταμοιβή.
  • Εκείνος που φροντίζει μονάχα για τούτη τη ζωή κι αδιαφορεί για την άλλη είναι ο έξυπνος της στιγμής, αλλά ο ανόητος της αιωνιότητας.
  • Μπορούμε να φανούμε χρησιμότεροι στην κοινωνία διορθώνοντας τα δικά μας λάθη, παρά προσπαθώντας να διορθώσουμε τα λάθη των άλλων.
  • Σήμερα όλοι μ' αγαπάνε... Σήμερα όλοι με θυμούνται... Σήμερα όλοι μου στέλνουν λουλούδια... Σήμερα όμως είμαι νεκρός...
  • Μην φοβάστε να κινείστε αργά να φοβάστε μόνο την ακινησία. 
 http://tapanta.wikia.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...