Τετάρτη 11 Ιουνίου 2014

Εκπληκτικά σχέδια χρησιμοποιώντας χρωματιστά μολύβια

 Ο Jose Vergara γνωστός στον κόσμο της τέχνης με το όνομα Redosking, είναι ένας εντυπωσιακά ταλαντούχος καλλιτέχνης από το νότιο Τέξας. Χρησιμοποιεί χρωματιστά μολύβια, και δημιουργήσει μια σειρά από εκπληκτικά σχέδια σε απίστευτα ρεαλιστικές απεικονίσεις του ανθρώπινου ματιού.

Ο Vergara με το εξαιρετικό του ταλέντο που είναι δύσκολο να αγνοήσει κάποιος  γεννήθηκε στην Πόλη του Μεξικού στις 20 Αυγούστου του 1994, δεν είχε παρακολουθήσει ποτέ σχέδιο ή ζωγραφική, αν και πάντα θυμάται να είχε ενδιαφέρον για το συγκεκριμένο αντικείμενο.

"Έχω κάνει τα πάντα στη ζωή μου, αλλά όταν ήμουν 8, έπεσα παίζοντας και έσπασα το δεξί μου χέρι. Πέρασα πολύ χρόνο στο νοσοκομείο και δεν είχα με τι να ασχοληθώ για να περάσει η ώρα. Εκεί άρχισα να ζωγραφίζω με το αριστερό μου χέρι και είδα έναν άλλο κόσμο μέσα από τα σχέδια μου."






 http://www.melwdos.net/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...