Σάββατο 1 Ιουνίου 2013

Μερικές ατάκες για λίγο γέλιο...

-Έρευνες λένε,
ότι όσοι πίνουν γρήγορα τον καφέ τους,
εκσπερματώνουν & πρόωρα στο σεξ...
Τί άλλα νέα εσείς?
-Εγώ εδώ, μ'ένα φραπεδάκι απ' το πρωί...!!

Αν σου πει αντρας "ποσο ωραια χειλη εχεις", ή πιπα θελει ή ...πιπα θελει

Συγγνώμη κύριε διευθυντά, μήπως ξεχάσατε να με απολύσετε ;;
Το λεω επειδή δεν πληρώνομαι εδώ και καιρό, γι' αυτό!...

 -Μου είπε ότι σκέφτομαι συνέχεια το σεξ...
-Έλα ρε, και τι της είπες???
-Όταν μιλάς σοβαρά είσαι πολύ καύλα

Λένε ότι το πρωινό σεξ είναι το καλύτερο..
Λες για αυτό όταν της ζητάω να μου φτιάξει πρωινό, μου λέει να πάω να γαμηθώ?

Aυτό που οι τραγουδίστριες, θέλουν να βελτιώσουν τα επαγγελματικά τους κι αντί να κάνουν φωνητική κάνουν πλαστική, δεν το καταλαβαίνω..


 -Με ειπε κολλημένη με τα ζώδια.
-Και τι του είπες;
-Τίποτα. Τα βάζει κανείς με σκορπιό;

Μου πήρε μια εικοσαετία να μάθω να ξεκουμπώνω σουτιέν και έρχεται η άλλη φορώντας Pretty bra... ωπα κοπελιά ωπα.

 Μου έριξε ένα βέλος το αγγελάκι του έρωτα και δεν με πέτυχε... Έρως ανίκανε βλάκα...


Ο μόνος λόγος που έχουμε σταθερά τηλέφωνα πια, είναι για να βρίσκουμε που αφήσαμε το κινητό μας !!!

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί η επιγραφή "μη το αναποδογυρίζετε" είναι πάντοτε στην κάτω πλευρά της συσκευασίας!!

Κόβω το κάπνισμα και στον ύπνο μου βλέπω συνέχεια ότι καπνίζω. Ο πεινασμένος Καρέλια ονειρεύεται.

- Μπαμπά, μπαμπά ... Τι είναι αυτό που φαίνεται εκεί μέσα στη θάλασσα;
- Υπερωκεάνειο παιδί μου .
- Αλήθεια; Και πως γράφεται; - Τώρα που το βλέπω καλύτερα , μάλλον καράβι είναι ...

-Δώσε μου το τηλέφωνο σου!
-69739....
-Ληστεία κάνω μωρή ηλίθια...!!!

-Παιδάκι μου, πήρα κάτι καταπληκτικά υπόθετα και νιώθω πολύ καλύτερα και γεμάτη ενέργεια.
-Δεν είναι υπόθετα αυτά γιαγιά, αλκαλικές μπαταρίες είναι!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...