Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2012

Ο Έλληνας δεν χάνει το χιούμορ του

1.Τι κοινό έχουν η γαλοπούλα και οι Έλληνες;
Τη βγάζουν δεν τη βγάζουν μέχρι τα Χριστούγεννα.

2.Ποια είναι η διαφορά ενός εργαζόμενου από μία πίτσα;
Η πίτσα μπορεί να θρέψει οικογένεια.

3.Πάει ο υπάλληλος στον διευθυντή του.
Υπάλληλος: Με συγχωρείτε Κύριε Διευθυντά, μπορώ να σας μιλήσω... ;
Διευθυντής: Βεβαιότατα, έλα στο γραφείο μου.
Υ: Όπως γνωρίζετε είμαι στην εταιρεία εδώ και δέκα χρόνια.
Δ: Ναι, το ξέρω.
Υ: Δεν θα σας το πω δια της πλαγίας οδού, αλλά θα μπω κατ' ευθείαν στο θέμα.... Ζητάω αύξηση του μισθού μου. Υπάρχουν τέσσερις εταιρείες που με κυνηγάνε, αλλά ήθελα πρώτα να μιλήσω σε σας.
Δ: Ποιές είναι οι εταιρείες που τρέχουν από πίσω σου;

Υ: Είναι η ΔΕΗ, ο ΟΤΕ, η ΕΥΔΑΠ και η Τράπεζα για το δάνειό μου...

4.Μπαίνει μια μέρα ένας Άνεργος μέσα σε ένα μαγαζί και ρωτάει τον ιδιοκτήτη αν υπάρχει δουλειά.
- Βεβαίως και υπάρχει μια θέση. Κάθε εβδομάδα θα πρέπει να έρχεσαι τρεις μέρες και να είσαι εδώ δύο.. ώρες.
Ο μισθός σου θα είναι 2500 ευρώ τον μήνα, με εταιρικό αυτοκίνητο, κινητό και μία ξανθιά μοντέλο γραμματέα.
-Πλάκα μου κάνεις;
 -Εσύ άρχισες!

http://www.clickhere.gr/content/antho.asp

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...