Τρίτη, 27 Δεκεμβρίου 2011

Οι νόμοι του Μέρφυ για τον καταναλωτισμό

  • Αν κάτι είναι καλό, το καταργούν
  • Αν τα παπούτσια σού έρχονται καλά, είναι άσχημα.
  • Αν κάτι σου αρέσει, δεν θα το έχουν στο νούμερό σου.
  • Αν κάτι σου αρέσει και υπάρχει στο νούμερό σου, δεν θα σου πηγαίνει.
  • Αν κάτι σου αρέσει και σου πηγαίνει, θα είναι πολύ ακριβό.
  • Αν κάτι σου αρέσει, σου πηγαίνει, και είναι φθηνό, θα διαλυθεί μόλις το φορέσεις.
  • Αυτό που θες, δεν το βρίσκεις ποτέ στις εκπτώσεις.
  • Οτιδήποτε έχει ετικέτα «Καινούριο» ή «Βελτιωμένο», δεν είναι.
  • Η ετικέτα «Καινούριο» ή «Βελτιωμένο» σημαίνει οτι έχουν ανεβάσει την τιμή.
  • Αν κάτι διαφημίζεται οτι κοστίζει «Λιγότερο απο 30 ευρώ», αυτό δεν σημαίνει ποτέ οτι κοστίζει 25 ευρώ.
  • Η εγγύηση των 60 ημερών εγγυάται οτι το προϊόν θα χαλάσει την 61η μέρα.
  • Το ενημερωτικό φυλλάδιο του καταναλωτή θα πέσει στα χέρια σου αφού έχεις κάνει την αγορά.
  • Οι άνθρωποι θα αγόραζαν οτιδήποτε αν διατίθετο σε περιορισμένο αριθμό.
http://www.stupidity.gr/ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...